vene 23.02.2015 beauty

Izbjegnite posljedice nezdravih navika

  • astma, bolesti dišnog sustava, infekcije uha ali i rizik od poremećaja pažnje, hiperaktivnosti i depresije i pretilosti čekaju djecu čije majke su pušile u trudnoći
  • lažljive osobe vode mnogo stresniji život od iskrenih ljudi. Ova negativna osobina može izazvati anksioznost i depresiju
  • 90% zaposlenih pati od burnout-a, a sve veći je broj osoba na bolovanju zbog depresije i stresa. Procijenite svoju dnevnu okupiranost i pravilno upravljajte vremenom kako bi izbjegli pojavu simptoma izgaranja.
  • neracionalno izlaganje suncu i pušenje pojačavaju rizik od raka kože. Izbjegnite nezdrave navike, a u prevenciji će pomoći konzumacija kofeina iz kave (maksimalno 3 šalice dnevno), čokolade ili čaja.
  • 55% populacije u Hrvatskoj je debelo. Taj alarmantni podatak svrstao nas je na peto mjesto u svijetu po broju debelih stanovnika. Zato već danas počnite gubiti kilograme tako što ćete povećati unos tekućine, voća i povrća te pojačati tjelesnu aktivnost.

Dobrim navikama do zdravlja

  • oni koji svakodnevno konzumiraju flavonoide (iz citrusnog voća) imaju čak 19% manji rizik od moždanog udara i razvoja bolesti srca
  • radite li na računalu dulje vrijeme svakoga dana, savjetuje se oftalmološki pregled bar jednom u dvije godine. Oči trebate odmarati svakih dvadesetak minuta tako da usmjerite pogled na neki predmet udaljeni 20-tak metara i gledate ga 20 sekundi „pravilo 20/20/20“
  • žene sa rakom dojke koje u svoju prehranu uključe soju imaju manji rizik od ponovnog povratka raka ili smrti
  • 1-2 ljudska života sačuvana su u skupini od 50 do 100 ljudi koja prođe sistematski pregled, a odnosi se na rano otkrivanje teških bolesti
  • prirodni voćni sok sadrži iste vitamine, minerale i fitokemikalije kao i svježe voće. Čaša voćnog soka ujutro i već je jedan od pet preporučenih dnevnih obroka voća i povrća na dan.
  • masnoće u krvi trebali bi kontrolirati svakih 6 mjeseci, a ako su vrijednosti povišene svaka 2-3 mjeseca
  • 30-godišnja žena koja radni dan provede u uredu smjela bi unijeti između 1800 i 2000 kcal, a najviše u doručku. Sve više od toga taloži se u salo.